so ary ni sy nk continue next post sy.....
pernah makan ais krim brand GELATO FRUITY x?
klw xpernh cube lh try...
serious sedap dan memuas kan..
terutamanya try lh makan perisa "rocher-rocher"....
ok ni ade gmbr2 ice cream rocher-rocher tu & ice cream lain jugak.
RoChER-rOcHEr........
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
No comments:
Post a Comment